SZPONZORÁCIÓT KERESEL A RIDE’N SUPPLY-NÁL?
Örülünk, hogy tetszenek az OTE Sports által kínált termékek. Rendszeresen kapunk szponzorálással kapcsolatos megkereséseket csapatoktól és egyénektől egyaránt. Ha szeretnél kitűnni a tömegből, ajánljuk, hogy olvasd el az alábbi tippeket, így a szponzorációs kérelmed nagyobb eséllyel fogja elérni a kívánt célt.
1. LEGYEN TERVED
Dőlj hátra és kérdezd meg magadtól, hogy miért is szeretnél szponzorálásban részesülni. Mi a célod? Mit tudsz magadról bemutatni és letenni az asztalra? Esetleg versenyző vagy? Vagy inkább tartalom készítő? Milyen hozzáadott értéket tudsz nyújtani a Ride’n Supply számára?
(Szponzoráltnak lenni nem csak azt jelenti, hogy ingyen kapsz dolgokat. Ez egy kétoldalú partneri megállapodás, amely mindkét félnek a hasznára válik. Legyél magabiztos abban, hogy egy igazi arca tudsz lenni a márkának.)
2. SPORT-ÖNÉLETRAJZ ÍRÁS
Összeírni az eddigi versenyeken elért eredményeidet egy jó kiindulási alap. Ha nem vagy top versenyző, akkor is be tudod mutatni videókkal, képekkel vagy Social Média csatornáiddal magadat. Nem szükséges a legjobbnak lenned, ahhoz hogy szponzorációt kapjál, viszont fontos hogy be tudd mutatni, hogy eddig mit tettél magadért, a márkáért hogy ezáltal kitünj a tömegből. Nincsenek még képeid és videóid? Készíts egy Instagram oldalt és kezd el a saját arculatodat felépíteni és tedd magad ismertté!
3. ÍRJ EGY JÓ AJÁNLATOT
Önéletrajz, versenyen elért eredmények és képek, videók mellett szükséges hogy az egészet összerakd egy komplett ajánlattá. Írd le hogy mit értél el a múltban és hogy mit tervezel a jövőre nézve. A múltban elért eredmények előre vetíthetik, hogy a felálított céljaid a jövőre nézve mennyire elérhetőek. Egy szponzorálás elnyerésének kulcsa a marketing. Mi tesz téged különlegessé, amiért te lennél a cég számára a legjobb választás? Próbálj ne csak arra fókuszálni, hogy mit szeretnél kapni a cégtől, hanem inkább arra, hogy mit tudsz nyújtani a szponzorálásért cserébe.
4. ISMERD MEG
Mielőtt szeretnél egy cégnél szponzorációt kérni, előtte szánj rá időt hogy megismerd a márkát és a termékeiket. Olvass utána, nézzd meg az összetevőket, próbáld ki a termékeket. Ezután már lesz annyi információd, hogy el tudd dönteni, hogy képes vagy-e az adott márka szponzorált képviselője lenni, vagy sem. Ha egy márkáról nem alakul ki benned egy pozitív meggyőződés, akkor hogyan fogod ajánlani a termékeket másoknak? Nagyobb benyomást tudsz kelteni, ha már egy tapasztalt fogyasztója vagy a márkának.
5. LEGYEN TÖKÉLETES
Lehet, hogy az általad leírt ajánlat az egyetlen esélyed, hogy jó benyomást kelts, épp ezért nagyon fontos, hogy mindent olvass át újra. Legyél biztos, hogy a kommunikációd 100% hiba mentes legyen. A legfontosabb része minden lépésednek a profizmus, pont úgy mintha egy állásinterjún lennél.
Az itt leírt alapelveket figyelembe véve nem csak nálunk, hanem akár más cégeknél is nagyobb eséllyel válhatsz szponzorálttá. Fontosnak éreztük, hogy ezzel kapcsolatban is adjunk számotokra egy kis segítséget és inspirációt. Sok sikert!